KTM 1090 Adventure Forum banner

Sticker/Decal kit?

1 reading
9K views 5 replies 6 participants last post by  bambucha  
#1 ·
Hallo iedereen!

Ik bezit een 1090 adventure en ben op zoek naar sticker-/decalkits voor mijn motor. Ik heb een paar (dure) kits gevonden, maar ben op zoek naar alternatieven.

Dank u :)

Foto van Workshop Graphics (NZ)

#3 ·
Hallo iedereen!

Ik bezit een 1090 adventure en ik ben op zoek naar sticker-/decalkits voor mijn motor. Ik heb een paar (dure) kits gevonden, maar ben op zoek naar alternatieven.

Bedankt :)

Foto van Workshop Graphics (NZ)
Image
Ter info voor OP
dit is een 1190...maar de stickers moeten dezelfde afmetingen/specificaties hebben...
Hyena in Italië & Kutvek in Canada leveren op maat gemaakte stickers voor KTM ADV:grin2:

#4 ·
Hallo allemaal,

Ik moet de stickers op de linker zijkappen van mijn 1090R vervangen. Hoe doe ik dit en zorg ik ervoor dat de stickers goed worden geplaatst zonder dat de hoeken omhoog komen, bellen vormen, enz.?

Is het een goed idee om zeepwater te gebruiken waardoor de sticker op de kap kan worden geplaatst, of is er een andere, betere manier om dit te doen?

Bedankt.

#5 ·
Hallo allemaal, ik heb onlangs besloten om het ontwerp van mijn motorfiets te veranderen, ik heb met mijn vrienden gesproken, ze hebben W-ink aanbevolen, ben naar de site gegaan en heb veel verschillende ontwerpen gezien, ik heb besloten om te bestellen, heb contact opgenomen met de manager, erg aardig en beleefd, heeft geholpen met het ontwerp, je kunt zelfs een aangepaste bestellen, het bleek dat ze gratis verzending hebben, kwam snel aan, in een week, de installatie was eenvoudig, ik kan w-inkco.com aan iedereen aanbevelen, ik ben zeer tevreden
Image